W&BS o zarządzaniu firmą

Go back

Rekrutacja Handlowca w Ukrainie

Ekspansja na zagraniczne rynki jest naturalnym procesem rozwoju sprzedaży w firmach. Różnorodność procesów handlowych na rynkach międzynarodowych może być początkowo przytłaczająca, ponieważ określone narodowości posiadają swoją specyfikę rynkową, a także odmienną mentalnością ludzi, a co za tym idzie, ich decyzji zakupowych. Wprowadzenie firmy na nowy rynek zbytu to wyzwanie. Ułatwieniem tego zadania może być zatrudnienie […]

Rekrutacja Handlowca w Europie

Nawet największe globalne kolosy zaczynały kiedyś swój rozwój od pierwszego klienta. W poprzednich dziesięcioleciach możliwości współpracy międzynarodowej były ograniczone z powodu odległości, komunikacji, rozliczeń, itp. Rozpowszechnienie komunikacji internetowej, które przyczyniło się do globalizacji odmieniło oblicze sprzedaży i na zawsze i dało niezwykłą szansę do osiągania niewyobrażalnych dotychczas wyników. Aktualnie można z dużą swobodą dobierać nowe […]

Rekrutacja Przedstawiciela Medycznego / Farmaceutycznego

Branża medyczna jest ciągle jednym z najprężniej rozwijających się sektorów biznesowych na świecie. Diagnozowanie jest coraz bardziej zróżnicowane, a każdy pacjent wymaga idealnie dobranego do siebie zestawu leków lub urządzeń umożliwiających powrót do zdrowia. Sprzedaż może obejmować więc nie tylko wyroby farmaceutyczne, ale całą gamę produktów medycznych takich jak: urządzenia diagnostyczne, wyposażenie laboratorium, sprzęt do […]

Jak rekrutować Programistę / Technologa CNC

Czym zajmuje się PROGRAMISTA / TECHNOLOG CNC? Programista CNC jak sama nazwa wskazuje programuje maszyny CNC, inaczej tworzy pewne instrukcje (programy CNC) wedle których urządzenie ma nadane trajektorie ruchu narzędzi, prędkość obrotową wrzeciona, parametry narzędzi oraz inne ustawienia niezbędne do wykonania detalu. Opracowanie dobrze działającego kodu pozwala na wykonanie różnych skomplikowanych detali, które mogą być […]

Jak rekrutować Operatora / Settera Frezarki lub Tokarki CNC

Jak rekrutować Operatora Frezarki lub Tokarki CNC? W przypadku poszukiwania tego typu specjalistów ogłoszenia nie przynoszą efektu. Dlatego droga jest taka sama jak przy rekrutacji innych profili, które pozyskujemy, CZYLI: Specjalistę należy znaleźć, to my do nich docieramy i rekrutujemy. Wykwalifikowani Operatorzy/ Setterzy CNC rzadko szukają pracy, ponieważ to praca znajduje ich. Czym dokładnie zajmuje […]

GROWTH MARKETING – wszystko co musisz wiedzieć w pigułce

Biznes dąży do ciągłego rozwoju, wykorzystując w tym celu dostępne narzędzia marketingowe i sprzedażowe. Jest jednak jedna dziedzina marketingu, która całe swoje działania kieruje w stronę możliwie jak najszybszego wzrostu, w jak najkrótszym czasie i choć polecana głównie start-up’om, znajdzie również zastosowanie wśród międzynarodowych gigantów jak również małych i średnich firm dając im szansę na […]

Jak znaleźć, rekrutować Specjalistę / Managera Growth Hacker Marketingu

Przedsiębiorstwa dążą do maksymalizacji sprzedaży i marży. W tym celu sięgamy po pomoc marketingowców, którzy budują system działań marketingowych determinujących sprzedaż. Jest wiele modeli marketingowych do wyboru, natomiast najszybciej rozwijająca się dziedziną ostatnich lat jest growth hacker marketing skupiający swoje działania wyłącznie na wzroście, łącząc marketing, nowe technologię i sprzedaż. Podejście to obejmuje cały proces […]

Rekrutacja Specjalisty / Managera ds. Growth Marketingu B2B i B2C

Każdego dnia coraz większą część naszego życia przenosimy do przestrzeni cyfrowej. Zarówno procesy zakupowe B2B jak i B2C są już realizowane w sieci. Wymusza to na przedsiębiorcach opracowanie odpowiednio dopasowanych działań marketingowych mających na celu pozyskanie klienta, a następnie jego utrzymanie. Przeprowadzenie klienta przez wszystkie etapy ścieżki sprzedaży biorąc pod uwagę jego doświadczenia, jest jednym […]

Jak rekrutować Handlowców B2B

Są podobne procesy sprzedaży, ale nie ma dwóch identycznych. Podstawowe rozróżnienie to B2B i B2C. Co je różni? WSZYSTKO. Sama długość procesu sprzedaży: w B2B zwykle trwa to dłużej, w B2C zwykle krócej. Decyzja zakupowa: w B2B zwykle bardziej skomplikowana, więcej osób bierze udział w podjęciu decyzji, wiele parametrów decyduje, a w B2C zwykle szybciej […]

Jak znaleźć Specjalistę ds. Digital Marketingu / E-Commerce

Rozwijająca się sprzedaż w przestrzeni cyfrowej wskazuje przyszłość handlu. Dla wielu odbiorców brak możliwości wyszukania firmy w internecie jest równoznaczny z brakiem jej istnienia.  Złożoność działań marketingowych, które przełożą się bezpośrednio na zwiększoną sprzedaż, wymaga koordynacji przez wykwalifikowanego Specjalistę ds. Digital marketingu. Jakie kompetencje i umiejętności powinien posiadać Specjalista ds. Digital Marketingu? Praca marketingowca zaczyna […]

Nasze doświadczenie
Ponad
0
rekrutacji
Ponad
0
zatrudnonych
Ponad
0
audytów
Ponad
0
optymalizacji