Audyt sprzedaży

Go back

Diagnozujemy i rozwiązujemy problemy związane ze sprzedażą w następujących obszarach:

  • Optymalizacja procesu sprzedaży
  • Strategia sprzedaży
  • Zarządzanie Działem Sprzedaży
  • Organizacja Działu Sprzedaży
  • Komunikacja w Dziale
  • Komunikacja z Produkcją i Logistyką
  • Rekrutacja handlowców
  • Wdrożenie nowych handlowców
  • Motywacja handlowców
  • Rozwój kompetencji sprzedażowych
  • Analiza klienta
  • Obsługa klienta
  • Proces decyzyjny klienta
  • Reakcja na zapytanie ofertowe
  • Ofertowanie
  • Raportowanie sprzedaży
  • Marżowość sprzedaży
  • Eksport - rozwój rynków międzynarodowych
  • Kanały dystrybucji
  • Dystrybutorzy/hurtownicy-polityka
  • Uczestnictwo w targach

Audyt sprzedaży realizowany przez firmę Work & Business Solutions może obejmować wszystkie aspekty funkcjonowania działu sprzedaży oraz jego pracowników. Celem tej usługi jest podniesienie skuteczności działań sprzedażowych.

Powierzając firmie W&BS realizację audytu sprzedażowego, Klient otrzymuje rekomendacje działań usprawniających, ukierunkowanych na podwyższenie efektywności sprzedaży, są to m. in.:

W zakresie rozwoju sprzedaży,

  • Ocena i rekomendacja działań ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych klientów o określonym potencjale zakupowym,
  • Analiza kanałów sprzedaży i ich obsługi,
  • Ocena dynamiki sprzedaży,
  • Zbadanie efektów działań wspomagających sprzedaż np. uczestnictwa firmy w targach,

W zakresie zarządzania działem sprzedaży,

  • Zbiór prostych i sprawdzonych procedur wspomagających sprzedaż,
  • Przejrzysty i prosty system raportowania
  • Ocena pracy i kompetencji kadry sprzedażowej zawierająca m.in. mocne i słabe strony pracownika, ocenę efektywności pracy, wskazanie kompetencji sprzedażowych wymagających rozwoju,
  • Propozycje zmian w strategii sprzedażowej,
  • Propozycje optymalizacji struktury działu,
  • Również rekomendacje wynikające ze specyfiki działalności Klienta.

Audyt sprzedaży składa się z następujących etapów:

  • Etap I - analiza obecnej sytuacji działu sprzedaży,
  • Etap II - przygotowanie procedur i narzędzi stosowanych w trakcie realizacji audytu,
  • Etap III - realizacja działań audytowych,
  • Etap IV - sporządzenie raportu końcowego zawierającego rekomendacje.

Do każdego projektu audytu sprzedaży stosujemy indywidualne podejście, dobierając rozwiązania zgodne z oczekiwaniami Klienta. Wstępna analiza  pozwala na zdefiniowanie potrzeb oraz dobranie odpowiednich narzędzi do realizacji zadania. Badanie może obejmować wszystkie lub wybrane aspekty funkcjonowania działu sprzedaży.

Nasze doświadczenie
Ponad
0
rekrutacji
Ponad
0
zatrudnonych
Ponad
0
audytów
Ponad
0
optymalizacji