Etapy procesu rekrutacji
Właściwie wyselekcjonowani pracownicy stanowią najcenniejszy potencjał każdej firmy. Agencje rekrutacyjne pozyskują osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje co jest jednym z podstawowych warunków sukcesu i dalszego rozwoju przedsiębiorstwa.
Dokładamy wszelkich starań, by rekrutować dla naszych Klientów najlepszych kandydatów na rynku pracy. Pozwalają nam na to sprawdzone procedury, według których postępujemy.
- Ustalenie zakresu działań
Wsłuchujemy się w potrzeby pracodawców. Oferta jest każdorazowo opracowywana w odpowiedzi na potrzeby konkretnej firmy celem przygotowania satysfakcjonujących rozwiązań. W naszą filozofię wpisane jest indywidualne podejście do każdego Klienta. W zależności od oczekiwań Klienta dobierane są odpowiednie narzędzia i metody działania. - Wybór kanałów dotarcia
Przygotowujemy ogłoszenia rekrutacyjne zgodnie z wytycznymi Klienta, a następnie publikujemy je na portalach internetowych ogólnopolskich, lokalnych, na forach branżowych, jak również w social mediach.
Równocześnie korzystamy z wszystkich dostępnych źródeł dotarcia do potencjalnych kandydatów (klasyczna rekrutacja, social media, headhunting / soft headhunting, baza danych, itd.). W obecnej sytuacji na rynku pracy wykorzystywanie szerokiego wachlarza możliwości w celu dotarcia do potencjalnych kandydatów jest warunkiem koniecznym skutecznej rekrutacji. - Selekcja CV
Monitorujemy oraz weryfikujemy nadesłane aplikacje kandydatów i wybieramy te, które najbardziej pasują do szczegółowego profilu poszukiwanego pracownika opracowanego wraz z Klientem. - Proces rekrutacji
Rekrutację prowadzimy na podstawie indywidualnych rozmów z kandydatami bazując na ustrukturyzowanych wywiadach pogłębionych a także kompetencyjnych. W tym celu korzystamy z różnych narzędzi, takich jak indywidualnie opracowane testy kompetencji, testy językowe lub Assesment Center. - Rekomendowanie wybranych kandydatów Klientom
Rekomendacje kandydatów przygotowywane są w postaci opracowanego szablonu CV, w którym opisane są określone wcześniej jego kompetencje oraz umiejętności. - Rozmowa kwalifikacyjna kandydata z Klientem
Zrealizowane projekty:
- Dyrektorzy Handlowi
- Dyrektorzy ds. Marketingu
- Dyrektorzy ds. Rozwoju
- Project Managerowie
- Key Account Managerowie
- Account Managerowie
- Inżynierowie/Specjaliści ds. Sprzedaży
- Specjaliści ds. Marketingu
- Specjaliści ds. Logistyki
- Specjaliści ds. Zakupów
- Specjaliści ds. Public Relations
- Specjaliści ds. Obsługi Klienta
- Doradcy ds. Technicznych
- Konsultanci ds. Obsługi Klienta