Wartości i zachowania jakie cenimy
1. Jesteśmy da siebie dostępni i wspieramy się.
2. W swoim towarzystwie czujemy się dobrze i bezpiecznie.
3. Rozwijamy się i jeśli coś jest moją/Twoją słabą stroną to pracujemy nad tym /również wspólnie.
4. Pracujemy przez około 8 h dziennie, ale pracujemy efektywnie, z zaangażowaniem (oczywiście każdy może mieć słaby dzień).
5. Jeśli często Ci się zdarza (zwłaszcza w różnych miejscach pracy) tęsknić za końcem dnia i liczysz minuty, które zostały do „wyłączenia się z pracy” to SORRY nasza firma nie jest miejscem dla Ciebie.
6. Zachowania, które są dla nas ważne:
– umiejętność dawania i przyjmowania feedback’u
– konstruktywna krytyka: rozmawiamy argumentami, a nie życzeniami
– szukamy rozwiązań, a nie winnych
– dotrzymujemy podjętych ustaleń, a jeśli trafimy na „ścianę” to szukamy rozwiązania i/lub zgłaszamy to aby omówić sytuację
– jeśli uważasz, że Twoje zadanie nie ma sensu/nie wierzysz w nie, to mówisz to natychmiast
– nie chowamy naszych błędów „pod dywan”, rozmawiamy o nich, błędem jest schowanie błędu, a nie jego popełnienie
– bierzesz swoją odpowiedzialność za swoje działania (projekty, proces pracy, itd.), jeszcze WIĘKSZĄ odpowiedzialność bierzesz za brak działań