Rekrutacja Specjalisty / Managera ds Digital Marketingu B2B

Go back

Nowoczesny marketing B2B jest jednym z podstawowych działań, którym powinna posługiwać się firma w celu osiągnięcia wyższego wyniku sprzedaży. Dobrze prowadzone działania marketingowe to takie które prowadzą klienta do Twojej firmy, edukują, pokazują kluczowe cechy produktu i nakłaniają do decyzji zakupowej (w dużym skrócie). Działania marketingowe powinny służyć sprzedaży i przejąć cześć funkcji sprzedażowej Twoich Handlowców. Skuteczny marketing to złożony proces składający się z wielu szczegółowo zaplanowanych etapów, które powinny zostać skonstruowane przez kompetentnych Specjalistów / Managerów ds. Digital Marketingu.

Jak znaleźć kompetentnego Specjalistę / Managera ds. Digital Marketingu B2B?
Znalezienie wszechstronnego i kreatywnego fachowca posiadającego wymagane doświadczenie i wiedzę nie należy do najłatwiejszych zadań. Pomimo dynamicznego rozwoju branży digital marketingu liczba tego typu specjalistów jest ograniczona. Tu z pomocą przychodzimy my, firma WBS która skutecznie od kilkunastu lat rekrutuje specjalistów o profilu marketingowym. Doświadczenie zdobyte za pomocą przeprowadzenia setek procesów rekrutacyjnych oraz audytów Działów Sprzedaży spowodowało, że potrafimy dobrać odpowiedniego kandydata wpisującego się w zestaw oczekiwań naszego klienta.

Kogo poszukujemy?
Najważniejszym czynnikiem weryfikującym kandydatów na każde stanowisko jest zdobyte wcześniej doświadczenie. Poszukując specjalisty skupiamy się na tym, aby wybrana osoba posiadała wiedzę i umiejętności umożliwiające wykonywanie zleconych zadań na najwyższym poziomie. Budowanie marketingu B2B wymaga nie tylko znajomości odpowiednich narzędzi, ale również rozumienia złożoności procesu sprzedaży B2B.

Czym dokładnie zajmuje się Specjalista / Manager ds. Digital Marketingu B2B?

  • Nade wszystko musi rozumieć procesy zakupowe klientów i przełożyć je na proces sprzedaży firmy.
  • Powinien Wykorzystać powyższą wiedzę w celu zaprojektowania działań marketingowych, np. takich jak:
    • Tworzenie treści marketingowe B2B.
    • Prowadzenie pełnego proces kampanii reklamowych.
    • Zarządzanie serwisami/stronami internetowymi i monitorowanie ich wydajności.
    • Dbanie o wysokie pozycjonowanie serwisu pod względem kluczowych fraz wyszukiwania.
    • Prowadzenie profili firmy w Social Mediach.
    • oraz innych działań istotnych ze względu na specyfikę branży i produktu/usługi.
    • Wszystkie te działania powinny być oparte na przemyślanej strategii sprzedażowej.

Jeśli poszukujecie Państwo ekspertów w zakresie Digital Marketingu B2B (i nie tylko) to zachęcamy do kontaktu.
Prosimy o wysłanie zapytania.
Formularz znajduje się poniżej.

Nasze doświadczenie
Ponad
0
rekrutacji
Ponad
0
zatrudnonych
Ponad
0
audytów
Ponad
0
optymalizacji

Zapraszamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia oferty
i dopasowania jej do Państwa oczekiwań.

Wyślij zapytanie