Nowoczesny marketing B2B jest jednym z podstawowych działań, którym powinna posługiwać się firma w celu osiągnięcia wyższego wyniku sprzedaży. Dobrze prowadzone działania marketingowe to takie które prowadzą klienta do Twojej firmy, edukują, pokazują kluczowe cechy produktu i nakłaniają do decyzji zakupowej (w dużym skrócie). Działania marketingowe powinny służyć sprzedaży i przejąć cześć funkcji sprzedażowej Twoich Handlowców. Skuteczny marketing to złożony proces składający się z wielu szczegółowo zaplanowanych etapów, które powinny zostać skonstruowane przez kompetentnych Specjalistów / Managerów ds. Digital Marketingu.
Jak znaleźć kompetentnego Specjalistę / Managera ds. Digital Marketingu B2B?
Znalezienie wszechstronnego i kreatywnego fachowca posiadającego wymagane doświadczenie i wiedzę nie należy do najłatwiejszych zadań. Pomimo dynamicznego rozwoju branży digital marketingu liczba tego typu specjalistów jest ograniczona. Tu z pomocą przychodzimy my, agencja headhunterska WBS która skutecznie od kilkunastu lat rekrutuje specjalistów o profilu marketingowym. Doświadczenie zdobyte za pomocą przeprowadzenia setek procesów rekrutacyjnych oraz audytów Działów Sprzedaży spowodowało, że potrafimy dobrać odpowiedniego kandydata wpisującego się w zestaw oczekiwań naszego klienta.
Kogo poszukujemy?
Najważniejszym czynnikiem weryfikującym kandydatów na każde stanowisko jest zdobyte wcześniej doświadczenie. Poszukując specjalisty skupiamy się na tym, aby wybrana osoba posiadała wiedzę i umiejętności umożliwiające wykonywanie zleconych zadań na najwyższym poziomie. Budowanie marketingu B2B wymaga nie tylko znajomości odpowiednich narzędzi, ale również rozumienia złożoności procesu sprzedaży B2B.
Czym dokładnie zajmuje się Specjalista / Manager ds. Digital Marketingu B2B?
- Nade wszystko musi rozumieć procesy zakupowe klientów i przełożyć je na proces sprzedaży firmy.
- Powinien Wykorzystać powyższą wiedzę w celu zaprojektowania działań marketingowych, np. takich jak:
- Tworzenie treści marketingowe B2B.
- Prowadzenie pełnego proces kampanii reklamowych.
- Zarządzanie serwisami/stronami internetowymi i monitorowanie ich wydajności.
- Dbanie o wysokie pozycjonowanie serwisu pod względem kluczowych fraz wyszukiwania.
- Prowadzenie profili firmy w Social Mediach.
- oraz innych działań istotnych ze względu na specyfikę branży i produktu/usługi.
- Wszystkie te działania powinny być oparte na przemyślanej strategii sprzedażowej.
Jeśli poszukujecie Państwo ekspertów w zakresie Digital Marketingu B2B (i nie tylko) to zachęcamy do kontaktu.
Prosimy o wysłanie zapytania.
Formularz znajduje się poniżej.