W&BS o zarządzaniu firmą

Go back

Customer Centric Selling w praktyce sprzedaży

Customer Centric Selling w praktyce sprzedaży

Customer Centric Selling uczy w jaki sposób efektywnie pozyskiwać klientów przy jednoczesnym ekonomizowaniu działań i eliminowaniu czynności nieefektywnych. Cena jest tylko jednym z czynników, który decyduje o zakupie. W wielu przypadkach istotne są również inne parametry takie jak np. termin dostawy, ciągłość dostaw, wiarygodność, jakość produktów, itp. Ale tego co jest ważne dla klienta nie […]

Sprzedaż a uczestnictwo w targach

Sprzedaż a uczestnictwo w targach

Czemu służą targi? Targi służą sprzedaży. I tego będziemy się trzymać rozmawiając o uczestnictwie firm w targach branżowych i innych pokrewnych wydarzeniach  o charakterze biznesowym. Często spotykamy się z opinią, że targi „to taka impreza wizerunkowa-trzeba tam być” lub „okazja, aby się spotkać ze starymi znajomymi”. To są półprawdy, za którymi często stoi przekonanie, że […]

Rozwój sprzedaży a obsługa klienta

Czy kompetencje sprzedażowe niezbędne do sprawnej obsługi obecnych klientów firmy to te same kompetencje, które są potrzebne do pozyskiwania nowych klientów? Wyobraźmy sobie Dział Sprzedaży, w którym pracownicy oczekują na zapytania ze strony klientów i są gotowi przetworzyć oczekiwania potencjalnego klienta na dokument zamówienia, a następnie przesłać je do działu realizacji. Czy to faktycznie jest […]

Raportowanie w sprzedaży

Raportowanie w sprzedaży

Raportowanie to jedno z kluczowych narzędzi zarządzania Działem Sprzedaży. Dobrze zbudowany system raportowania jest przejrzysty, prosty, nie angażuje więcej niż 10-20 minut tygodniowo lub miesięcznie czasu pracy handlowca i stanowi źródło istotnych informacji dla managera działu sprzedaży lub szefa firmy. Kluczowe pytanie to: Jak zbudować sprawny system raportowania handlowców? Wcześniej musimy odpowiedzieć na inne pytania. […]

System motywacyjny a rotacja pracowników

Co sprawia, że pracownicy odchodzą z firmy? Może przykład, jak uczy doświadczenie przykłady są dobre. Polska południowa, firma produkcyjna ponad dwustu pracowników, nazwijmy ją firmą Seniorem. Stosunkowo nowy park maszynowy. Pensje pracowników porównywalne z wynagrodzeniami w innych podobnych firmach. Kilka kilometrów dalej rozpoczyna działalność inna firma produkcyjna oferująca podobne wynagrodzenie, nazwijmy ją Junior (firmy nie […]

Zarządzanie Działem Sprzedaży

Jak skutecznie zarządzać sprzedażą? W naszej pracy kierujemy się ekonomią oraz prostotą działań. Dlatego na początku definiujemy kluczowe problemy, na które natrafia firma i badamy wszystkie istotne elementy procesu sprzedaży w celu zarekomendowania skutecznych rozwiązań. Efektywne zarządzanie sprzedażą wymaga wiedzy oraz doświadczenia. My posiadamy jedno i drugie. Aby pracować efektywnie i ekonomicznie preferujemy działanie kierunkowe. […]

Ocena pracy Działu Sprzedaży

Ocena pracy Działu Sprzedaży

Kluczowym celem Działu Sprzedaży jest generowanie sprzedaży w ramach obecnej bazy klientów, jak również pozyskiwanie nowych klientów o istotnym potencjale zakupowym. Ważne jest także utrzymanie odpowiedniej marży sprzedażowej. Ocena pracy Działu Handlowego firmy to usługa ukierunkowana na ocenę wszystkich lub wybranych elementów procesu sprzedażowego. Sami działamy ekonomicznie dlatego zaproponujemy optymalny format projektu, aby nie narażać […]

Zarobki operatorów i programistów maszyn CNC

W ciągu ostatnich 20 lat można zaobserwować nowe trendy w światowym przemyśle.  Zwiększa się udział nowoczesnych technologii w procesach produkcyjnych, a zakłady przemysłowe coraz chętniej rezygnują z wykorzystywania tradycyjnych maszyn manualnych, na rzecz maszyn sterowanych numerycznie (CNC – Computerized Numerical Control). Maszyny te, pozwalają generować spore oszczędności czasu, siły i środków finansowych,  przy jednoczesnym zachowaniu […]

Ocena efektywności pracy

Kluczowym elementem zarządzania firmą jest ocena efektywności pracowników. Wyniki oceny powinny wpływać na najważniejsze decyzje kadrowe.  Głównym celem oceny podwładnych jest ustalenie stopnia realizacji powierzonych im zadań i określenie potencjału do wykonywania kluczowych czynności oraz tych wykraczających poza obecny obszar wykonywanych obowiązków. Ocena efektywności pracowników ma nadrzędne znaczenie dla całej organizacji. Dzięki niej pracownicy wiedzą […]

Weryfikacja pracy

Weryfikacja pracy

Koszt pracy wzrasta. Pracodawcy napotykają na coraz większe trudności w pozyskaniu pracowników. I nawet w takiej sytuacji: – wiele stanowisk w firmach ma niedookreślony zakres obowiązków, wykonywane czynności są powielane, a odpowiedzialność za realizowane zadania jest rozproszona, przez co obniża się wydajność oraz jakość realizowanych działań, – przełożeni nie kontrolują w należyty sposób efektywności pracy […]

Nasze doświadczenie
Ponad
0
rekrutacji
Ponad
0
zatrudnonych
Ponad
0
audytów
Ponad
0
optymalizacji