Sprzedaż a uczestnictwo w targach

Czemu służą targi?

Targi służą sprzedaży.

I tego będziemy się trzymać rozmawiając o uczestnictwie firm w targach branżowy i innych pokrewnych wydarzeniach  o charakterze biznesowym.

Często spotykamy się z opinią, że targi "to taka impreza wizerunkowa-trzeba tam być" lub "okazja aby się spotkać ze starymi znajomymi". To są półprawdy, za którymi często stoi przekonanie, że nawiązywanie nowych kontaktów handlowych jest czymś wtórnym. My się z tym nie zgadzamy.

Naszym zdaniem głównymi celami targów są:

  • pozyskiwanie nowych klientów (cel nadrzędny),
  • utrwalanie relacji z obecnymi klientami,
  • pozyskiwanie cennych informacji o rynku.

Uczestnictwo w targach krajowych lub zagranicznych to kosztowne przedsięwzięcie, które wymaga wcześniejszego przygotowania ze strony działu sprzedaży lub działu eksportu. Z doświadczenia wiemy, że uczestnictwo w targach daje możliwość powiększenia bazy nowych klientów oraz zacieśnienia współpracy z obecnymi klientami firmy. Aby tak się stało należy odpowiedzieć na kilka kluczowych pytań.

W jaki sposób przygotować się do targów aby maksymalnie wykorzystać ich potencjał?

Kto powinien uczestniczyć w targach?

Jak pracować w trakcie targów aby dobrze wykorzystać czas?

Z kim rozmawiać?

Jak pozyskiwać kluczowe informacje?

Na te i wiele innych pytań należy odpowiedzieć decydując się na uczestnictwo w targach.


Jeśli uważasz, że Twoja firma powinna lepiej wykorzystać potencjał targów to już teraz skontaktuj się z nami.

Wyślij zapytanie