Ocena pracy Działu Sprzedaży

kompetencje sprzedażowe w praktyce, organizacja pracy,  strategia, motywacja, itd.

Kluczowym celem Działu Sprzedaży jest generowanie sprzedaży w ramach obecnej bazy klientów, jak również pozyskiwanie nowych klientów o istotnym potencjale zakupowym. Ważne jest także utrzymanie odpowiedniej marży sprzedażowej.

Ocena pracy Działu Handlowego firmy to usługa ukierunkowana na ocenę wszystkich lub wybranych elementów procesu sprzedażowego. Sami działamy ekonomicznie dlatego zaproponujemy optymalny format projektu, aby nie narażać Państwa na zbędny koszt. Celem naszej pracy jest budowa wniosków i rekomendacji, które wpłyną na poprawę wyniku sprzedażowego oraz zwiększenie dynamiki sprzedaży w firmie.

Badamy wszystkie istotne dla danej firmy aspekty funkcjonowania Działu Sprzedaży, między innymi:

  • Sposób zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • Kompetencje sprzedażowe handlowców,
  • Kontrolę efektywności pracy,
  • Narzędzia pracy i ich wykorzystanie,
  • Obecność działań rozwojowych oraz ich jakość,
  • Strategię sprzedaży,
  • Jakość działań wspierających np. udział w targach,
  •  i wiele innych.

W oparciu o zebrany materiał formułujemy ocenę pracy Działu Sprzedaży, a co szczególnie istotne, rekomendujemy działania, których celem jest podniesienie efektywności pracy Działu Sprzedaży. Rekomendowane przez nas działania przeważnie mają charakter bezkosztowy. 

Jeżeli Dział Sprzedaży w Państwa firmie powinien działać lepiej to już teraz zapraszamy do kontaktu.


Wyślij zapytanie