Ocena pracy działu sprzedaży

wdrożenie dobrych praktyk w dziale sprzedaży, raportowanie, ocena kompetencji, motywacja, itd.

Kluczowym celem działu sprzedaży jest generowanie sprzedaży na obecnych klientach, pozyskiwanie nowych klientów o istotnym potencjale zakupowym oraz utrzymanie odpowiedniej marży sprzedażowej.


Ocena pracy działu sprzedaży firmy to usługa ukierunkowana na ocenę wszystkich lub wybranych elementów procesu sprzedażowego. Działamy ekonomicznie dlatego sami zaproponujemy optymalny format projektu, aby nie narażać Cię na zbędny koszt. Celem naszej pracy jest budowa wniosków i rekomendacji mających na celu poprawę wyniku sprzedażowego oraz zwiększenie dynamiki sprzedaży w firmie. Badamy wszystkie istotne dla danej firmy aspekty funkcjonowania działu sprzedaży między innymi: sposób zarządzania zespołem sprzedażowym, narzędzia pracy i ich wykorzystanie, obecność działań rozwojowych oraz ich jakość, kompetencje sprzedażowe handlowców, kontrolę efektywności, strategię rozwoju sprzedaży, udział w targach i wiele innych. W oparciu o zebrany materiał formułujemy ocenę pracy działu sprzedaży, a co szczególnie istotne, rekomendujemy konkretne działania, których celem jest podniesienie efektywności pracy działu sprzedaży. Rekomendowane przez nas działania przeważnie mają charakter bezkosztowy. 


Jeśli uważasz, że Twój dział sprzedaży powinien działać lepiej to już teraz skontaktuj się z nami.


Wyślij zapytanie