Zarządzanie Działem Sprzedaży

analiza pracy działu sprzedaży, strategia, procedury, motywacja, rozwój sprzedaży

Jak skutecznie zarządzać sprzedażą?

W naszej pracy kierujemy się ekonomią oraz prostotą działań. Dlatego na początku definiujemy kluczowe problemy, na które natrafia firma i badamy wszystkie istotne elementy procesu sprzedaży w celu zarekomendowania skutecznych rozwiązań. 

Efektywne zarządzanie sprzedażą wymaga wiedzy oraz doświadczenia. My posiadamy jedno i drugie. Aby pracować efektywnie i ekonomicznie preferujemy działanie kierunkowe.

Co to znaczy?

Na początku przeprowadzamy rozpoznanie kluczowych problemów i miejsc, w których one występują, a następnie koncentrujemy naszą pracę na nałożeniu odpowiednich korekt. Posiadamy bogate doświadczenie w analizie wszystkich istotnych czynników mających wpływ na efektywność sprzedaży. Badamy między innymi:

  • kompetencje zespołu sprzedażowego,
  • procedury,
  • sposób rozwijania współpracy z obecnymi klientami,
  • pozyskiwania nowych klientów,
  • zakresy prac wykonywanych na stanowisku,
  • motywację do pracy,
  • i wiele innych aspektów funkcjonowania Działu Sprzedaży.

Duże doświadczenie pozwala nam proponować zmiany w strategii rozwoju sprzedaży, czy też ocenić przygotowania firmy do udziału w targach branżowych.

Każda firma ma swoją specyfikę i z tego powodu proponujemy rozmowę w celu zdefiniowania problemu i znalezienia odpowiedzi na najważniejsze pytania.

Jeśli uważacie Państwo, że Państwa Dział Sprzedaży powinien działać lepiej to już teraz zapraszamy do kontaktu z nami.


Wyślij zapytanie