Ocena pracy handlowców

kompetencje handlowe, doświadczenie, motywacja, skuteczność, itd.


Ocena pracy handlowców to usługa ukierunkowana na ocenę wszystkich istotnych aspektów pracy wykonywanej przez kadrę działu handlowego. W wyniku naszej pracy powstają wnioski i rekomendacje mające na celu poprawę wyniku sprzedażowego firmy.


Oceniając kompetencje pracowników Działu Sprzedaży koncentrujemy się m. in. na takich zagadnieniach jak: 

  • Analiza doświadczenia zawodowego,
  • Sposób funkcjonowania na stanowisku pracy,
  • W przypadku Kierownika Działu - zarządzanie zespołem,
  • Obsługa klientów,
  • Procedury i ich przestrzeganie,
  • Analiza parametrów sprzedażowych,
  • Efektywność działań sprzedażowych,
  • Kanały sprzedaży,
  • Inne elementy pracy wpływające na efektywność.


Realizując projekt określamy również, co w Dziale Sprzedaży wymaga poprawy oraz wskazujemy czynniki osłabiające wydajne działanie.
Rekomendowane rozwiązania mają na celu optymalizację funkcjonowania Działu Sprzedaży przy jednoczesnym uwzględnieniu realnych możliwości firmy.


Jeśli uważają Państwo, że Państwa Dział Sprzedaży mógłby pracować bardziej efektywnie to już teraz zachęcamy do kontaktu z nami i skorzystania z naszego doświadczenia. Z przyjemnością odpowiemy na nurtujące Państwa pytania.



Wyślij zapytanie