Customer Centric Selling w praktyce sprzedaży

koncentracja na kliencie, budowa zaangażowania, oferta jako rozwiązanie problemu, wiarygodność

Customer Centric Selling uczy w jaki sposób efektywnie pozyskiwać klientów przy jednoczesnym ekonomizowaniu działań i eliminowaniu czynności nieefektywnych.

Cena jest tylko jednym z czynników, który decyduje o zakupie. W wielu przypadkach istotne są również inne parametry takie jak np. termin dostawy, ciągłość dostaw, wiarygodność, jakość produktów, itp.
Ale tego co jest ważne dla klienta nie dowiemy się jeśli nie zaangażujemy klienta w proces sprzedaży na tyle, aby pozyskać wszystkie istotne informacje potrzebne do zrealizowania kontraktu / zamówienia.

Jest kilka kluczowych elementów, na które podejście Customer Centric Selling kładzie szczególny nacisk. Są to:

  • Koncentracja na potrzebach klienta,
  • Zaangażowanie klienta w zdefiniowanie jego potrzeb,
  • Ryzyka i ich konsekwencje,
  • Rozwiązanie problemu na poziomie oferty i realizacji zamówienia,
  • Budowa wiarygodności i rzetelność w relacji z klientem.


Jeśli są Państwo zainteresowani wykorzystaniem tej skutecznej metody pozyskiwania i rozwijania klientów to już teraz zachęcamy do kontaktu.

Wyślij zapytanie